Na dzisiejszych zajęciach Petera Fiska mogliśmy przedyskutować jaką drogę komercjalizacji swojego pomysłu przeszli z Ghostbusters. Ponadto odwiedzili nas goście z IP Checkups.
Takie połączenie nie jest żartem. Warto jest uświadomić sobie jakie są różne możliwości budowania strategii ochrony pomysłu przed jego skomercjalizowaniem.
Interesujące było też spojrzenie na zasady "rozwoju" projektu w przypadku naukowców jakimi byli Egon Spengler (autor pomysłu, główny mózg naukowy przedsięwzięcia), Raymond "Ray" Stantz (bardzo elastyczny, a przy tym posiadający nieruchomość nadającą się na siedzibę firmy) i Peter Venkman (czyli, mózg biznesowy, nastawiony na zysk i efekty - potrzebował tylko 6 sekund na stworzenie biznesplanu Ghostbusters).
Dziękujemy Peterowi za pokazanie nam, że inspiracji dla naszej pracy możemy szukać naprawdę wszędzie!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz